Klacht: Misleiding gratis advertentie pakket

op 06 maart 2019 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Ik heb vorig jaar een GRATIS vermelding op PLACES genomen echter na een jaar wordt deze kennelijk stilzwijgend verlengd naar een betaalde ( ( (gratis ) vermelding. Dit klopt van geen kant Er is mij geen orderbevestiging aangeboden om te informeren of ik door wil gaan met adverteren.
Over de gratis vermelding heb ik nooit schriftelijk een bevestiging ontvangen, en de rekening die ik nu per email krijg opgestuurd is mij niet per post gestuurd.

Als ik wilde betalen voor een vermelding, dan had ik wel een betaald pakket genomen.

Ik wil dat per direct alle informatie mbt The Cable Guy van de site van PLACES worden gehaald , want ik wens niet ergens voor te betalen waar ik niet om gevraagd heb.

Ik wilde gewoon een GRATIS vermelding .

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Places.nl is afgesloten door de melder van de klacht.

Places.nl

Heeft op 08 maart 2019 om 12:31 geantwoord

Beste Patrick Maas,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Vervelend om te horen dat u Places op deze manier heeft ervaren. Dit is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Om dit te voorkomen hebben wij in de orderbevestiging destijds vermeld dat het pakket na één jaar niet meer gratis zal zijn. Ook hebben wij u een mail verstuurd vorige maand ter herinnering van het verlengen van uw pakket. Helaas hebben wij daar toen geen tijdige reactie op gekregen.

Inmiddels heb ik u gesproken en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Hopelijk hebben wij u hier een positiever gevoel mee kunnen geven. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik graag van u via 024-3555299 of via info@places.nl.

Kim
Manager klantenservice Places.