Klacht: Incasso dreigement

op 06 januari 2019 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

In het verleden telefonisch benadert door een medewerker van Places.nl, expliciet aangeven niet geinteresseerd te zijn. Ik heb oraal noch schriftelijk toestemming gegeven voor betaalde services. Schijnbaar moet ik mijn bedrijf afmelden voor een gratis service die omzet in een betaalde service zonder ook maar enige overeenkomst te zijn aangegaan. Vervolgens hebben ze botweg ruim 100 euro afgeschreven van de zakelijke rekening zonder wedermaal toemstemming te hebben gekregen. Zonder daarnaast uberhaubt op de hoogte te zijn van een dergelijke service. Aangegeven een klacht in te dienen bij KvK als zij deze incasso dreigementen blijven volharden. Aangezien de vele klachten die ik hier lees is er sprake van acquisitiefraude.

Excuses voor exploitatie van rechten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 08 januari 2019 om 16:46 geantwoord

Beste Jouke Seinstra,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Inmiddels heeft u met mijn collega gesproken en bent u samen tot een passende oplossing gekomen. Bij het aanschaffen van een pakket wordt er altijd toestemming gevraagd. Zonder toestemming mogen wij geen pakketten afsluiten.

Hopelijk kunnen wij met de passende oplossing uw klacht alsnog met een positief gevoel afsluiten. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Kim
Manager klantenservice Places