Klacht: Houden zich niet aan afspraken

op 05 februari 2019 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Werd gebeld door iemand van Places of ik gratis een grotere vermelding wilde in het telefoonboek , dus ik zij gelijk als ik het dan vergeet zit ik er zeker aan vast? Nee u wordt nog gebeld. Ging hij een formulier invullen via telefoon of ze dit gesprek mochten opnemen ? Ja hoor . Moest ik mijn bank gegevens geven waarom dit is een gratis vermelding!! Mag van mijn baas alleen maar formulieren die helemaal zijn ingevuld accepteren . Kreeg er een hele uitleg bij. Oke wij verder met het formulier , en ja hoor er werd geld afgeschreven !! Ik gemaild gebeld nee u bent in gebreken gebleven wij mogen het geld afschrijven!!! Nee dat mag je niet!! U heeft in het gesprek gezegd dat dat mocht !! Dan wil ik het gesprek hebben ! En dat kreeg ik niet wel gelijk incasso bureau .
Na een aantal mail kreeg ik toch het gesprek en wat denk je is er een heel stuk tussen uit!! Je hoort die man zeggen u heeft het begrepen en de hele uitleg daar voor is weg !! Je kan ook aan de seconde wijzer op het gesprek zien hoeveel ze eruit hebben gehaald !! En nu komen ze weer met een incasso bureau !! Wat een onbeschoft bedrijf !!

Kwijtschelding van factuur en excuses

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 05 februari 2019 om 16:45 geantwoord

Beste Brenda Hoppema,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Vervelend dat u places op deze manier heeft ervaren, dit is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Wij hebben tijdens het verkoopgesprek destijds u een jaar gratis adverteren aangeboden. Dit pakket wordt altijd automatisch verlengd voor de normale prijs op het moment dat wij geen tijdige opzegging ontvangen. Dit wordt ook gecommuniceerd middels het bericht van de orderbevestiging.

Om u alsnog tegemoet te komen heeft mijn collega samen met u een passende oplossing besproken. Wij hopen dat wij hiermee de klacht naar tevredenheid hebben opgelost en dat u toch nog een positiever gevoel kunt overhouden aan Places.nl

Kim
Manager servicedesk Places.nl