Klacht: Pittig eten niet gemeld op potje

op 18 maart 2020 over Unilever in de categorie Producten

Aangezien wij in de tijd van de corona zitten en de schappen zo goed als leeg zijn, hebben wij vandaag moeten kiezen voor een andere smaak chicken tonight. Normaliter gebruiken wij de kip Hawaï welke goed te eten is ook voor kinderen. Vandaag hebben wij verplicht een andere keuze moeten maken omdat de Hawaï op was. Er lag alleen nog chicken tonight sate. Extra op het potje gekeken wat er in zat aangezien wij een zoon hebben van 8 jaar en niet overal tegen kan. Avond eten op tafel en wat blijkt. De sate was heel pittig. Onze zoon heeft dus niks gegeten alleen de rijst zonder de sate. Mijn klacht is dan ook dat het vermeld had moeten zijn. Zowel ik als onze zoon hebben het weg moeten gooien. Ik vind dit niet kunnen. Mijn tip voor de eerst volgende smaak die u wenst te maken. Denk aan het feit dat iedereen moet kunnen genieten van uw product wetende wat er daadwerkelijk in zit.

Als u op het potje een peppertje had vermeld. Dan was de keuze totaal anders geweest en hadden we ons avond eten niet weg hoeven te gooien.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unilever over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Carmen Elisa