Klacht: piriform software

op 24 juni 2016 over Cleverbridge in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb per ongeluk CCleaner Professional Plus software gekocht.maar dacht dat het voor mijn android gsm toestel bestemd was.maar kwam er laat achter dat het voor pc bedoeld was.het bedrag was €39,95.24 mei gekocht moest tot 1juni geactiveerd worden dat is niet gebeurd hoe kan ikzelf in contact komen om mijn geld weer terug te krijgen het is een Piriform software gaarne hierover meer info(het is een hoop geld voor iets dat ik per ongeluk gekocht heb,met vriendelijke groeten nejdet

Gewenste Oplossing:

ikzelf heb vele malen Cleveridge AG te bereiken omhet zelf met hun te praten over een product wat ik per ongeluk gekocht heb en mijn geld weer terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cleverbridge

Reactie van de melder van de klacht posofluneco

1 jaar geleden - transactie referentie 287630442V761241L cleverbridge AG #92202793

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cleverbridge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door posofluneco