Mijn Klacht:
Wij zijn ruim op tijd op de offertes van Pinkcube ingegaan en zijn op die offertes ingegaan omdat ons was beloofd dat wat wij wilden hebben, door hen op tijd en goed gemaakt kon worden.Maar:
1) Toen na dagenlang mailen duidelijk werd dat het ontwerp ondanks toezegging te complex was EN toch helemaal niet op het gewenste formaat gedrukt kon worden, heb ik tot drie keer toe gevraagd om expliciete richtlijnen voor de maximale detaillering, zodat ik mijn ontwerp wél drukbaar kon maken. Ik heb op die vraag geen enkel antwoord gekregen en de enige oplossing die Pinkcube mij wist te geven was “logo weghalen”. Volstrekt ridicule suggestie, want als het er niet op had gehoeven, had het er ook niet gestaan.
2) Vervolgens heeft Pinkcube zonder wederhoor de opdracht geannuleerd, per mail. Ook dit was een volkomen onbeschofte manier van communiceren. Ik werd daar als klant bikkelhard in de kou gezet, terwijl Pinkcube op de hoogte was van het feit dat wij een deadline hebben (of hadden, want we kunnen nu simpelweg niets meer regelen…bedankt!).
3) Na mijn nieuwe verzoek om ontwerprichtlijnen (zeggend dat ik niet wilde dat de opdracht geannuleerd zou worden, maar wilde zorgen dat we het met elkaar oplosten) kreeg ik weer geen richtlijnen, maar; “nee, we gaan toch annuleren”, en “neem maar contact op met de baas”.
4) Vervolgens heeft de directeur van Pinkcube, E.K., meermaals toegezegd “binnen een half uur” of “morgenochtend direct” te bellen…maar dat twee dagen lang nooit gedaan. Ik wacht nog steeds… zelfs op mijn uiteindelijke klacht heeft men niet het fatsoen te reageren.
Gewenste Oplossing:
Ik zie nog maar twee, helaas weinig realistische, mogelijkheden:
- Kostenloos alsnog drukken van de beloofde petjes op beloofd formaat binnen de beloofde termijn
- Onze nu extra gemaakte kosten in ontwerp en spoedorder naar andere leverancier vergoeden
Daarnaast zou het van een laatste restje fatsoen getuigen als de directeur nu eindelijk zijn beloofde telefoontje pleegt.