Klachten over Pimperbook

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Pimperbook zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Pimperbook in de categorie Datingsites

2 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen

Pimperbook Klachten

Geannuleerde abonnement in rekening gebracht

Klacht van robro2708 op 21 mei 2022 over Pimperbook in de categorie Datingsites

Hallo, Ik had vorig jaar op aanraden van een kennis een proef account aangemaakt bij Benaughty.com. Bij benaughty.com waren het bijna allemaal fake accounts, dus gelijk weer opgezegd. Daar heb ik een bevestigingsmail van gekregen. Vervolgens kreeg ik een rekening van pimperbook.com, omdat... Lees meer

Claims

Klacht van Pimboy op 18 mei 2022 over Pimperbook in de categorie Datingsites

Ik ben geen klant bij pimperbook maar toch halen ze geld van me rekening en na het terug halen van me geld krijg ik claims van eCollect. Ik wil dat dit stopt. Lees meer

Betalingen

Klacht van RichardL12 op 09 mei 2022 over Pimperbook in de categorie Datingsites

Ik krijg van de bank bericht dat betalingen heb gedaan met novalnet en dat gebeurt dan vanuit opdracht van pimperbook. Ik heb me nooit aangemeld bij pimperbook en het gebeurt ook nog een met een emailadres van wat ik lang... Lees meer

Factuur

Klacht van Antonius Amerik op 04 januari 2022 over Pimperbook in de categorie Datingsites

Ik krijg geregeld een mail met betaal verzoek van Ecollect uit Berlijn met hoofdkantoor in Zwitserland. Ik ken deze ite helemaal niet en ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een lidmaatschap ben aangegaan met pimperbook Lees meer