Klacht: Pillen zonder bestelling om mn mat

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb pillen binnen gekregen die ik niet heb besteld. Ik heb alleen de site via Facebook bezocht. Daarbij moet ik voor 15-08-2016 betalen…ik wil de pillen niet en ik wil ook niks betalen!

Gewenste Oplossing:

Als ik de pillen terug kan sturen en niks hoef te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 29 september 2016 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mariska Groot,

Hartelijk dank voor uw reactie en onze excuses voor de late reactie.
Wij hebben uw bericht via onze klantenservice in goede orde ontvangen.

Wij hebben het product inmiddels retour ontvangen en de factuur is door ons geannuleerd.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Fatkiller support

Alle klachten die gemeld zijn door Mariskagroot82