Klacht: Piepen series 5 scheerapparaat

Judith Meijer op 13 oktober 2020 over Braun in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al enige jaren een series 5 scheerapparaat wat altijd prima heeft gewerkt en waarmee ik lamg kon scheren voordat ik hem weer op moest laden. Nu is het apparaat echter ineens haan piepen na de laatste keer opladen. Dit piepen krijg ik alleen weg als ik het oplaadsnoer aansluit en uk kan nergens vindem wat dit is en/of hoe ik dit uit kan krijgen. Na een tijdje opladen lijkt het piepen weg echter na een uur is het weer terug. Kunt u mij helpen?

Gewenste Oplossing:

Vertellen wat het is envwat ik kan doen om het op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Braun

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Braun nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith Meijer