Klacht: Pianoloper niet geleverd.

op 26 januari 2017 over Muziekhandel Frans van der Hauw in de categorie Muziekwinkel

Eind September een pianoloper bij Muziekhandel Frans van der Hauw besteld, maar hier nu nog steeds niet geleverd.
Na een paar weken afwachten gebeld en toen zei meneer dat het uit Amerika moest komen. En dit kon wel 3 maanden duren.
Vanochtend weer gebeld. Krijg nu geen gehoor en er wordt gezegd dat het telefoonnummer niet meer in gebruik is.

Geld terug.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Muziekhandel Frans van der Hauw

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Muziekhandel Frans van der Hauw over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Muziekhandel Frans van der Hauw nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Muziekhandel Frans van der Hauw in behandeling genomen

Bericht van Muziekhandel Frans van der Hauw

3 jaren geleden - Enige tijd terug in maart 2017 is een credit-factuur aangemaakt en het bedrag geretourneerd.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Muziekhandel Frans van der Hauw een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Muziekhandel Frans van der Hauw

Heeft op 23 oktober 2017 om 19:51 geantwoord

Helaas zijn wij soms afhankelijk van 1 leverancier die alleen maar deze pianoloper kon leveren. Wij hebben diverse malen geïnformeerd naar de levertijd en deze werd steeds verder vooruit geschoven. Uiteraard hebben wij u dit ook geprobeerd te melden. Natuurlijk snappen wij ook dat het te lang heeft geduurd. Er is zelfs persoonlijk contact geweest met de importeur, maar dit heeft niet mogen baten. Het bedrag is geruime tijd geretourneerd met een extra vergoeding.

Bericht van Muziekhandel Frans van der Hauw

3 jaren geleden - Het bedrag is toch terug betaald? Daarmee is het opgelost. Ik wens niet als een "oplichter" uitgemaakt te worden. Ik heb wel inmiddels 30 jaar een zaak.

Bericht van Muziekhandel Frans van der Hauw

3 jaren geleden - Bedrag is terug betaald en daarmee opgelost.

Heeft op 25 oktober 2017 om 17:22 geantwoord

Het ging ons niet om het bedrag, maar om de manier waarop. Mensen horen niet zo te worden behandeld. In onze ogen ben je dan wel echt een oplichter. Verder gaan we hier niet over discussiëren. Dit bericht is er voor om mensen te waarschuwen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Medenblik