Klacht: Belabberde aftersales phonemarket.nl

[email protected] op 14 augustus 2014 over Phone market in de categorie Internetshops - Elektronica

Tablet besteld en snel ontvangen. De zegel was aan 2 kanten verbroken en de tab zag er gebruikt uit. Registreren bij Samsung Nederland bleek niet mogelijk. Dit stond ergens in de tekst op de vervolgpagina vermeld bleek achteraf. De order was echter niet te annuleren omdat ik (in verband met de bezorging) zakelijk besteld had. Ik heb voorgesteld de misgelopen marge te vergoeden omdat ik inmiddels het apparaat ergens anders gekocht had in verband met vakantie. Dit zou overlegd worden en ze zouden terug bellen. Er is nooit teruggebeld. Er is echter exact zo’n apparaat weer aan me retour gestuurd. Toen ik daar contact over opnam zouden ze weer overleggen en bellen. Dat moeten ze nu nog doen. Inmiddels zijn ze ruim 3 weken met vakantie en dus totaal niet bereikbaar.

Ik was tevreden geweest als ze het apparaat hadden gehouden en mijn geld retour hadden gestuurd. Verzendkosten en eventueel misgelopen winst hadden ze er vanaf mogen halen.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone market in behandeling genomen

Bericht van Phone market

9 jaren geleden - Beste heer, U bent van Telecombinatie/Belpunt. U heeft een artikel op onze website besteld voor uw klant. Vervolgens heeft u het product voor 50% winstmarge doorverkocht aan uw klant. Uw klant is erachter gekomen dat u behoorlijke marge heeft in rekening gebracht en heeft het artikel vervolgens geretourneerd aan u. En u stuurt het artikel retour naar ons onder het mom van ''artikel is open geweest''. Zoals u zegt, zo werkt op internet niet. Wij hebben u duidelijk uitgelegd dat wij niet op deze manier te werk gaan. Wij hanteren de laagste prijs zodat eindgebruiker hiervan profiteert! U als een bedrijf maakt misbruik van onze prijzen door deze door te verkopen tegen hoge prijs aan uw klanten. Met vriendelijke groet, Temor PhoneMarket.nl B.V

Alle klachten die gemeld zijn door