Klacht: Phillips Ecomoods vloerlamp reclame misleiding

op 21 januari 2014 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Gisteren Maandag 20-01-2014 kregen wij de reclame binnen van de Praxis. Dit was omstreeks 15:00, hierin stond een Phillips Eccomoods vloerlamp 1.94 hoog 20 watt energiezuinige lamp.
De aanbieding was scherp en na beraad met mijn vrouw, ben ik naar de Praxis aan de Heerderweg te Maastricht gegaan.
Daar kreeg ik van het personeel te horen dat de lamp al was uit verkocht en niet was na te bestellen of nog ergens anders vandaan te halen.
Ik vind dit een misleidende reclame en ben zeer verbolgen over het feit dat Praxis zich verschuilt achter de kleine lettertjes van de reclame folder.

Duidelijke Communicatie van Praxis over aantallen artikelen van dergelijke acties.
Stoppen met misleiden van klanten.
Een openbaar excuus voor klanten die misleid zijn door deze actie

Reactie van de melder van de klacht Nico Straub

3 jaren geleden - Zojuist gebeld door de klachtenservice van Praxis Nederland. Ze hebben hun best gedaan om een lamp voor ons te pakken te krijgen, helaas zijn ze niet meer te verkrijgen. Ze hebben ons ter compensatie een kadobon beloofd. Wordt vervolgd

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

Praxis

Heeft op 24 februari 2014 om 15:23 geantwoord

Geachte klant,

Bedankt voor melden van uw klacht. In overleg met onze afdeling klantenservice is geprobeerd een passende oplossing voor uw klacht te vinden. Zover wij weten is dat gelukt en kunnen wij uw klacht op klacht.nl afmelden.

vriendelijke groet,
Ferry Peek
manager afdeling klantenservice

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nico Straub