Klacht: Philips Sonicare HX6150 kapot!

op 01 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in het verleden (net 2 maanden buiten de 2 jaar garantieperiode) een Philips Sonicare HX6150 gekocht voor 150 euro. Ik heb hem altijd normaal gebruikt (is nooit gevallen) en sinds kort heeft de kop van de body (pin waar borstel op wordt geplaatst) ineens kuren. De borstel staat er losjes op en het apparaat maakt herrie en poetst niet meer goed. Ik vind dit een schande voor een product van 150 euro dat ik normaal gebruik. Ik had meer verwacht van een Philips product.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe philips sonicare.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 11 juli 2012 om 18:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft contact opgenomen met de klant en zijn samen tot een passende oplossing gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MKBH