Klachten over petvision.nl

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over petvision.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van petvision.nl in de categorie Internetshops - Dieren

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Bestelling nummer 45

Klacht van Petvision op 01 mei 2017 over petvision.nl in de categorie Internetshops - Dieren

Bestelling gedaan op site: www.petvision.nl Op 23/04/2017 bestelling gedaan. Op 24/04/2017 geld geboekt op mijn Visa rekening Ondertussen contact genomen via scherm op de site, doch nooit antwoord gekregen. Op 01/05/2017 site is inactief geworden. Lees meer

hondenkussens

Klacht van bixy op 05 december 2012 over petvision.nl in de categorie Internetshops - Dieren

de bestelde hondenkussens waren niet binnen, hij beloofde me telkens dat hij het geld €66 zou terugstorten, heb ik echter nooit gekregen. Is al van juli 2012 besteld. Nu kan je hem niet meer bereiken en is de site zogezegd onder... Lees meer

Hondenmand

Klacht van lajos38 op 29 oktober 2012 over petvision.nl in de categorie Internetshops - Dieren

Heb op 9 juli jl. een hondenmand besteld bij petvision van het merk happyhorse t.w.v. maar liefst 149 eur. Heb tot op heden nog niets ontvangen. Gebeld, gemaild maar krijg steeds 0 op request.. Als ik bel krijg ik een... Lees meer