Klacht: Personeel komt afspraken niet na en neemt de klant niet serieus

L. Appel op 14 december 2021 over Fonteyn Outdoor Living Mall in de categorie Tuincentra

We hebben 5 weken geleden een sauna besteld, dachten wij.’Netjes de aanbetaling geregeld. Toen ik na een paar weken niets had gehoord stuurde ik een mail en bleek de betreffende verkoper er ineens niet meer te werken. En de sauna was nog steeds niet besteld! Dat zouden ze 2 dagen later doen hoorde ik een dag later. In totaal weer 3 dagen later dus. Ik heb een mail gestuurd dat ik zsm wil weten of die sauna nu wel of niet besteld is. Een week lang hoor ik helemaal niets totdat ik vandaag maar eens bel. Een ongeïnteresseerde dame die het heeft overgenomen vd betreffende verkoper aan de telefoon die me vertelt dat de sauna is besteld. Misschien leuk om dit ook aan de klant terug te koppelen? Een reden waarom ze niet op mijn mail heeft gereageerd van vorige week heeft ze niet en ook niet waarom we niet op de hoogte worden gesteld dat de sauna nu wel is besteld. Ze is duidelijk op de hoogte van de mail die ik vorige week heb gestuurd.

Waar ik me helemaal aan stoor is haar houding dat het het ene oor ingaat en het andere oor uitgaat wat ik zeg. Dingen kunnen mislopen binnen een bedrijf, alle begrip, maar dan moet je vanuit het bedrijf wel een signaal krijgen dat ze het vervelend vinden wat er is gebeurd en dat ze hun best doen om het netjes op te lossen. Het tegendeel is waar helaas bij deze dame.

Ik zou het op prijs stellen om een ander contactpersoon te krijgen dan deze dame (Cheyenne). Een contactpersoon die reageert op een mailtje, bestellingen doorgeeft en veranderingen in leveringen, bestelfasen doorgeeft en die iets begrijpt van hoe je je in klanten kunt verplaatsen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L. Appel