Klacht: Personeel

Conny351 op 25 april 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik doe altijd mijn boodschappen bij Jumbo. Met de Coronamaatregelen loopt t allemaal net even anders, begrijpelijk. Vanmiddag kwam ik bij de winkel, waar met hekken een toegangspad afgezet is. Vlak voor mij pakt een mevrouw een winkelwagentje en loopt, niet via het pad, gewoon de winkel in. Een medewerkster ziet het gebeuren en zegt er niets van. Ik vraag of ik ook door mag lopen en wordt verwezen naar t toegangspad. Als ik haar vraag waarom ze dan tegen de vorige klant niets gezegd heeft, haalt ze haar schouders op. Uiteraard ben ik netjes via t pad gegaan….
In de winkel is het best druk en niet iedereen houdt afstand. Als ik bij de kaas even sta te zoeken, komt er een medewerkster die aan moet vullen. Ze vraagt: Mag ik er even bij? Ze staat meteen steak naast me. Dat klanten niet altijd afstand houden vi d ik al ongemakkelijk. Personeel moet echter wel hun eigen voorschriften naleven. Zij had mij even de kans moeten geven om aan de kant te gaan.
Ik heb zelf mijn boodschappen gescand en aan de beurt voor controle. Dat snap ik prima. Als het bekertje creme fraiche gescand wordt en vervolgens in mijn tas gedaan wordt, ben ik onaangenaam verrast als de kipfilet en de deodorant daar nonchalant bovenop worden laten gevallen. De creme fraiche stond niet voor niets bovenop omdat de bovenkant kwetsbaar is. Als ik daar wat van zeg, krijg ik te horen: Mevrouw, als ik iets kapot maak, krijgt u echt wel een nieuwe!
Daar gaat het natuurlijk niet om. Ga gewoon netjes met mijn boodschappen om.
Buiten rijd ik mijn winkelwagentje naar de auto, laad mijn boodschappen in en breng het wagentje terug. Als ik het achter wil laten, vraag ik of de plek goed is. Dat is zo, maar even dankjewel zeggen, is er niet bij.

Geen goede dag bij Jumbo….heel jammer.

Als personeel de voorschriften zelf ook opvolgt en in ieder geval normale fatsoensnormen in acht neemt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Conny351