Klacht: Personeel

op 14 september 2016 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Hoogvliet Herenstraat Voorburg.Ik ben niet van plan nog in uw winkel te komen het jonge vr. Personeel niet de oudere heeft totaal geen respect voor klanten is on vriendelijk en tegen mij persoonlijk tot twee keer toe onbeschoft ik heb mijn zelfbeheersing bewaard maar of dat de derde keer nog lukt dat denk ik niet ,ik laat mijn dag niet meer verpesten ik ga wel ergens anders.

N.v.t ik ga er niet meer heen maar ik vind dat u het hoort te weten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogvliet

Heeft op 15 september 2016 om 08:46 geantwoord

Geachte mevrouw Waalberg,

Hartelijk dank voor uw klacht via klacht.nl.
Wij vinden het bijzonder vervelend te vernemen dat u negatieve ervaringen heeft opgedaan in onze winkel aan de Herenstraat in Voorburg en dat u niet meer naar deze winkel toe wilt. Wij hebben klantvriendelijkheid hoog in ons vaandel staan en verwachten van onze medewerkers dat zij een visitekaartje zijn voor onze winkels. Wij betreuren het dat u dit niet zo heeft ervaren en dat de medewerkers onvriendelijk zijn tegen u.
Graag zouden wij u bellen om uw verhaal te horen en te vernemen wat er precies is gebeurd. Wij kunnen dit dan oppakken met de betreffende medewerkers en met de bedrijfsleider. Vindt u het goed dat wij telefonisch contact met u opnemen?

Wij stellen het op prijs dat u ons op de hoogte heeft gebracht van uw klacht. Nogmaals bedankt hiervoor.

Hoogvliet klantenservice
Stefanie Spierenburg-van Eijk

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Waalberg.