Klacht: permanent geblokt zonder reden.

op 15 mei 2020 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

Hallo, ik was net gezellig met mijn vrienden in een chat. Opeens werd ik uitgelogt en stond er dat ik permanent geblokkeerd ben, daar schrok ik wel even van. Toen ik naar de reden keek stond er: ‘ Je hebt de regels verbroken door het delen van persoonlijke informatie of het vragen van persoonlijke informatie van anderen. Ik zeg het eerlijk dat heb ik echt niet gedaan. Ik zou heel heel graag mijn account terug willen

Groetjes kitty60927

Zoals ik al zei ik ben tevreden als ik mijn account terug zou mogen en als ik persoonlijke informatie van een ander heb gedeelt spijt dat me ontzettend erg en zal het nooit meer doen.

Groetjes kitty60927

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Moviestarplanet

Reactie van de melder van de klacht Kitty60927

4 maanden geleden - Ik heb vanochtend de inloggegevens binnen gekregen maar als ik het wachtwoord intyp staat er dat het fout is. En als ik het oude wachtwoord invul staat er dat mijn account nog steeds permanent geblokkeerd is. Wat moet ik nu doen? Met vriendelijke groet, kitty60927

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Moviestarplanet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kitty60927