Klacht: Perfection muurverf geeft wietlucht

op 22 augustus 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Wij hebben de perfection muurverf gebruikt voor een muur in de slaapkamer van mijn dochter. Het betreft hier een betonnenmuur, die eerder al geverfd is geweest. Nu goed gedekt met de perfection muurverf, maar sindsdien een hele vieze wiet achtige geur. Wij weten ons geen raad, en zijn ook bang dat het schadelijk is voor je gezondheid.
Wat moeten we nu doen?

Ik wil graag dat de geur weg gaat, maar ik weet niet wat ik moet doen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 25 augustus 2016 om 12:34 geantwoord

Heeft op 28 augustus 2016 om 13:32 geantwoord

Beste,
Als u de zoekmachine van Google gebruikt zult veel vinden over de \"Wietlucht\" die kan ontstaan na het overschilderen van een muur. Ondertussen hebben meerdere fabrikanten aangegeven dat dit een gevolg kan zijn van een chemische reactie van de verf.
Helaas voor ons hebben wij geen bon meer van de verf aangezien de verf op het blote oog goed is, er dus mee geverfd is en we pas na een aantal dagen doorhadden dat de lucht van de muur kwam ( in eerste instantie dachten we aan een vieze luier oid). De bon is weggegooid met het opruimen.
Ik heb een vermoeden dat we zonder bon niet ver zullen komen en dat er dan niks gedaan kan worden. ( sorry geen beste ervaring bij de service van de Praxis) Daarbij komt dat de lucht van de muur komt en niet uit de verf pot. Als ik dus met de verfpot bij jullie langs ga kan er nog steeds niet beoordeeld worden of de lucht door de verf komt en ik kan u garanderen dat dit weldegelijk ontstaan is na het overschilderen van de muur.

Alle klachten die gemeld zijn door verastronkhorst