Klacht: Per ongeluk 3x mb’s gekocht ipv 1x.

op 28 april 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 april heb ik extra MB aanvullers gekocht. Vroeger kreeg ik die na aankoop direct, maar dat was nu dus niet het geval. Ik vermoedde daarom dat er iets fout was gegaan, dus bestelde het opnieuw en later nog een keer. Je verwacht het misschien al, na een tijd deden ze het dus alle drie.
Ik nam dus contact op met de klantenservice om de aankoop van de overige 2 stop te zetten. Het enige wat ze voor me konden betekenen was er eentje te vergoeden omdat ze niet konden concluderen of het per ongeluk was (nou, aan het korte tijdsverschil te zien en dat ik dezelfde dag nog bel, lijkt me dat nogal logisch).

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de overige 2 bundels verwijderd worden van mijn aankopen en dus alleen maar voor de bundel betaal die ik ook daadwerkelijk ga gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tim Waaijenberg