Klacht: Per direct stopzetten

op 25 april 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

In december 2015 ben ik verhuisd naar Aruba. Ik heb in het verleden met een medewerker van voordelengids gesproken die vertelde mij dat je in een aantal gevallen je voordeelgids kan per direct kan stopzetten ( als je naar het buitenland verhuist) of dat je gebruik kan maken van de wet van dam als je je abonnement na 1 jaar wil stopzetten.

Nu probeer ik mijn abonnement bij voordelengids per direct stop te zetten en krijg ik te horen dat dit niet kan, dat dit pas in december 2016 kan. En dat ik voor het jaar 2015-2016 moet betalen en ook het jaar 2016-2017.

Ik wil graag dat mijn abonnement per direct wordt stopgezet

Per direct opzeggen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 13 juli 2016 om 15:39 geantwoord

Beste mevrouw,

Gezien wij u nu niet kunnen vinden onder de gegevens die u hier doorgeeft in ons systeem kunt u het beste even uw verhaal in een email zetten met de adresgegevens waarop u bent ingeschreven. Dan kunnen wij voor u zien hoe het abonnement er nu voor staat en u verder helpen.
Dit mag naar info@voordelengids.nl

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door YACI