Klacht: per direct stopzetten van contract

op 10 juli 2016 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door meerdere factoren in mijn leven ben ik niet in staat verdere facturen te betalen. Dit kunnen jullie ook uitmaken uit de aanmaningen die jullie me opsturen. Aangezien er op de site niet duidelijk vermeld werd dat dit om een maandelijkse betaling zou gaan, kon ik er bijgevolg niet eerder rekening mee houden. Het feit dat jullie verder ook niet via andere kanalen (EVT. telefonnnr.) bereikbaar zijn, maakt het dit er niet makkelijker op.Tevens ben ik allesbehalve tevreden met het product.

Gewenste Oplossing:

Ik zou een tevreden klant zijn als mijn contract per direct wordt stop gezet en ik geen verdere producten nog facturen zou ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 14 juli 2016 om 04:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Aicha Zaghouli,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben uw bericht via onze klantenservice in goede orde ontvangen. Wij hebben u op 11 juli 2016 bericht dat wij de maandelijkse leveringen hebben stopgezet (ticket ID WJ-228704).

Wij hebben u ook instructies gegeven voor retourzending van het laatst toegezonden product.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dragonslim support

Alle klachten die gemeld zijn door A.Z