Klacht: pechhulp auto

op 06 september 2018 over Allianz in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het voorseizoen kreeg mijn vriend autopech in Bayeux, Frankrijk. Hij belde mij om te vragen of ik Allianz wilde bellen voor de pechhulp. Hij kreeg geen contact. Ook ik heb gebeld, na twee uur in de wacht geen hulp. Het klachtenformulier in gevuld en daar kwam pas na 2 weken reactie op. Ze zijn bezig om de service te verbeteren en beschouwen dit als een leermoment. We kunnen bloemen krijgen als excuus.
Allianz heeft pechhulp autoverzekering en neemt niet eens de telefoon op, ze hebben niet geleverd en wij willen ons geld terug. En nu inmiddels is het naseizoen kunnen ze niets meer doen. Diefstal!

Gewenste Oplossing:

Geld terug van de pechhulp, immers geen hulp gehad. allianz houdt zich niet aan eigen afspraken, wij hebben onze verplichting, betaling, gehouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Geen Pechhulp