Klacht: pc

op 16 juli 2012 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Recht op garantie. Afgelopen vrijdag naar paradigit naar Eindhoven gereden in verband dat de pc niet meer zo goed functioneert, bleek in hun werkplaats wel zo te zijn. Zaten we in het weekend toch zonder de pc.

Vandaag 16 juli 2012 teruggegaan naar paradigit te Eindhoven, gevraagd om een andere video kaart. Verteld dat we hebben waargenomen dat de oorzaak toch aan de video kaart blijkt te zijn, dat de pc in ons huis niet optimaal functioneert.

We hebben voorlopig een andere video kaart in de pc gezet, om te kijken naar het probleem en bleek toch de fout van de video kaart te zijn.

Mijn zoon en mijn man kregen geen andere video kaart mee, vanwege er een andere (niet hun video kaart) in het pc zit, dus zou de garantie naar hun eigen zeggen, verlopen zijn.

Uiteraard zijn we daar niet mee eens. Wij hebben het recht op een nieuwe video kaart garantie ten waarde van 60,- euro, die zij ons onthouden.

Wij hebben die video kaart nodig. Die we nu in de pc hebben geplaatst was om te checken naar het probleem. Die video kaart hebben we geleend, dus behoren we dat weer terug te geven.

Zolang we geen video kaart hebben, kunnen we niet op de pc werken.
De oplossing: Gewoon een nieuwe video kaart geven waar we recht ophebben.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door paultje50