Klacht: Pc start niet meer op na update, januari 2018, win 7.

op 07 januari 2018 over Microsoft in de categorie Software

op 5 januari 2018 kreeg onze pc een Windows update,crashte en daarna werd het scherm blauw. Met geen mogelijkheid start de pc meer op,ook niet in veilige modus. foutherstel gaf geen fouten aan maar opstarten ging niet.(Stop 0*000000c4(0*000000000000091, 0*0000000000000000, 0*FFFFF80002849FC0, 0*0000000000000000)

Onze pc werkt niet meer na de update en de kinderen kunnen hun huiswerk niet inleveren, mijn vrouw haar werk niet doen. We zijn met de nieuwe update in de pc ellende gekomen.

een oplossing om onze pc weer werkend te krijgen. Hoe kan ik deze update verwijderen? (besef mijn pc start niet op ook niet in veilige modus)
ik weet niet hoe ik vanuit deze situatie de update kan verwijderen. Graag een passende oplossing vanuit Microsoft. en er zijn vele anderen die dit probleem ook hebben.

Alvast Bedankt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZureKerst