Klacht: pasvorm

op 27 juni 2016 over Anni Rolfi in de categorie Kledingwinkels

goedenavond,
mijn lingerie bestaat sinds aantal jaren enkel uit de short van annirolfi.
een maand geleden zag ik op internet bij kruidvat een zelfde model maar dan met een kantje aan de bovenkant. ik enthousiast en dacht verder niet bij na en kocht er direct 5 .Had ze gewassen voor gebruik en na een aantal dagen dacht ik he bah ik heb nu al een aantal dagen van die shorts met randje gedragen van kant maar ik vindt niet dat je die kan vergelijken met de shorts die ik altijd had van jullie. slapper van materiaal.
ik klaag niet snel en heb vandaag met de 2 plus 1 gratis weer een 3 tal van de ouderwetse modellen shorts gekocht met de rechte pijpjes en het elastieken boord. want die andere zien er wel charmanter uit maar bij 99 procent van de vrouwen gaat het comfort toch voor.

Indien ik die 5 retour zou mogen sturen en er die andere voor terug kan krijgen. ik heb ze dus helaas wel allemaal 1 keer gedragen, omdat ik dacht dat het misschien per onderbroekje verschillend zou kunnen zijn.maar nu liggen ze werkeloos in de kast,ik draag die echt niet meer/.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Anni Rolfi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Anni Rolfi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marleen van der meijden