Klacht: pas vergeten

op 15 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

op 15 07 2017 ben ik met mijn vrouw spullen wezen kopen bij ikea zuid oost amsterdam we kochten spullen en een laden kast daar stond bij 15% korting ik ga afrekenen en zij tegen de dame achter de kassa dat ik mijn pas vergeten was . ik reken af en kijken de bon na ik zag op de bon dat de volle prijs was berekend ik ging terug naar de dame die afgerekend had ik zij haar dat op de lade kast 15% korting zat . ik kreeg als antwoord had uw uw pas maar moeten tonen . ze kon toch zo intikken wat mijn postcode was .ik vind dit niet leuk en zal zeker mensen aan raden om niet naar ikea te gaan als ze zo met hun klanten om gaan

vriendelijk te woord wet gestaan en eer stond ook nergens dat de korting alleen met famiy pas kreeg ik zou te vreden zijn als ik de 15 % korting als nog op mijn rekening krijg gestort de kast was 99.95

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tempellier