Klacht: Pas op voor Unigarant

op 05 augustus 2017 over Unigarant in de categorie Verzekering

Unigarant heeft alles gedaan om maar niet te hoeven uit te keren aan mijn vader toen de boot in brand was gevlogen. Een week later kreeg mijn vader een herseninfarct en is inmiddels overleden.Toen ik hem probeerde te helpen heeft u mij bestempeld als oplichterom maar niet te hoeven uit te keren. Aansluitend heef u een ongeloofwaardige rekening opgestuurd wat door de kamer van gerechtsdeurwaarders teniet is gedaan. De kamer van gerechtsdeurwaarders heeft deze gerechtsdeurwaarder ook berispt. Ik wil u de mogelijk bieden om dit nu eens op te lossen. U heeft mij in een negatief register gezet terwijl ik nooit klant bij u ben geweest. Ik wil u binnen twee weken de mogelijkheid geven om dit op te lossen of u heeft de keuze als ongeloofwaardige verzekeraar te staan in Nederland aangezien u willens en wetens alles heeft gedaan om maar niet te hoeven uit te keren. U zegt dat u betrouwbaar bent terwijl u alles doet om maar niet te hoeven uit te keren. Dit gaat uiteraard tegen alle principes in.

Verzekering betalen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

Bericht van Unigarant

2 maanden geleden - Geachte heer Van Buren Uw klacht is bij ons in behandeling genomen. Wij nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen

Bericht van Unigarant

2 maanden geleden - De klacht is door Unigarant Verzekeringen afgehandeld. Wij hebben de heer Van Buren op 15 augustus 2017 schriftelijk ons standpunt toegelicht en de klacht als ongegrond beoordeeld. met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen

Alle klachten die gemeld zijn door pvburen