Klacht: pas op voor de aanbetaling wandt die krijg je niet terug.

op 04 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

In jan 2012 zou de monteur een schotel plaatsen maar dat was niet mogelijk op die plek dan maar ergens anders maar dan is de afstand te ver voor de bekabeling.
na goed overleg is er gezamelijk besloten dat er geen schotel wordt geplaats.
ik vroeg dan nog wat gaat er nu gebeuren met mijn aanbetaling.
Dat is geen probleem hoor dat regel ik voor u dat staat met een maand weer op uw rekening.
Dat zou mooi zijn maar helaas na wel minstens 8 x gebeld te hebben in ruim 6 maand en na veel beloftes om dit voor elkaar te krijgen krijg ik te horen op 5 juli dat ik geen recht heb op de teruggave van 29,95 euro.
ik snap hier werkelijk niets van men heeft zefs mij een keer terug gebeld of de naam en rekenings nummer wel klopte om zo het geld te kunnen overmaken.
Zeg dit dan direct maar niet na 8 x iemand te hebben gesproken en je dan toezeggen dat ze er mee bezig zijn.
Dus toen ik bij nummer 9 dit te horen kreeg was ik totaal verbijsterd zeker omdat 2 dagen er voor mij nog belooft was dat ik binnen 24 uur gebeld of een mail zou krijgen waarom het zolang heeft geduurd en wanneer ik het kan verwachten

Groeten van een zeer ontevreden klant uit Zwolle die canaal digitaal zeker niet zal aanprijzen als een bedrijf met een goede klante service. E.N.Z.

Om minstens een verontschuldiging over de manier van afhandelen en het iemand in de waan laten dat die zijn geld terug krijgt.
En natuurlijk die 29.95 terug op de rekening.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 09 juli 2012 om 14:17 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Rorije,

Het bedrag wat u vooruitbetaald heeft staat bij ons op de terugstortlijst en zal z.s.m. aan u worden uitgekeerd.

Jen
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Sarris