Klacht: pas op! Nurh oplichting

op 02 augustus 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

voor de tweede keer in korte tijd een reis geboekt via Nurh. Eerste keer een retour vlucht geboekt en volledig betaald voor een stedentrip naar Turkije. Heenweg geen probleem, maar stonden we op de terugvlucht vanuit Istanbul niet op de passagierslijst van Transavia. Keurig gebeld met Nurh want dacht aan een misverstand, maar de organisatie was niet bereikbaar. Ten einde raad Voor ruim € 800 nieuwe tickets moeten boeken anders konden we niet mee terug.

tweede keer dezelfde klacht als Rik Peters (klacht 1 augustus 2016) Ticket geboekt retour van Amsterdam naar Al hoceima in Marokko voor oma. wat denk je de heenvlucht gaat, maar de terugvlucht in september is gewoon geannuleerd. Bij toeval via via achter gekomen. Woest contact opgenomen met Nurh, van wat flik je nu. Als we daar nu hadden gestaan wat dan.

zeggen ze doodleuk: dat is ons verdienmodel. (fictieve) tickets verkopen en dan ter plaatse mensen die wanhopig op het vliegveld staan in Al hoceima en bellen naar een andere luchthaven doorverwijzen voor een alternatieve vlucht. wel even grof bijbetalen natuurlijk.

schandalig!! Dit is pure geldklopperij en het bewust misleiden en uitknijpen van onwetende hardwerkende consumenten. Vooral de oudere generatie is de wanhoop nabij als ze op het vliegveld staan en de vlucht blijkt niet te bestaan. Afschuwelijk hoe een organisatie als NUHR op deze wijze geld wil maken.

deze praktijken zijn inmiddels aanhangig gemaakt bij de AC&M en de consumentenbond. Overwegen ook een aangifte te doen, want deze praktijken moet een halt toegeroepen worden in het maatschappelijk belang

Nurh moet een bonafide dienst verlenen en onmiddellijk stoppen met het uitknijpen van (oudere) reizigers die zich niet kunnen verweren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:45 geantwoord

Geachte heer Houceimi,

Het spijt ons dat u ons moet betichten van oplichting waarvan geen enkele sprake is. Van een klacht van de heer Peters is ons niets bekend, ook niet bij ACM of consumentenbond. Mocht u enige onderbouwing hebben dan verzoeken wij u, of de heer Peters, vriendelijk contact met ons op te nemen. Anders lijkt het ons zeer gepast dat u inbindt voor wat betreft uw mening over Nuhr.

Wij zijn blij dat we duizenden passagiers ten volle tevredenheid hebben vervoerd. Uiteraard staan wij volledig open voor klachten. Zaken kunnen misgaan. Nuhr staat ook dan voor een goede oplossing naar tevredenheid van de klant.

vriendelijke groet,

Nuhr.nl
After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door Hoceimi