Klacht: pas op

op 29 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik wou kijken hoeveel een QuickMax kostte, toen moest ik mijn gegevens in vullen ik zag hoe duur het was, toen hoefde ik het niet meer. een paar dagen later kreeg ik een pakketje thuis gestuurd met het Quickmax en de rekening. Ik heb luxstyle gemailt dat ik het terug wou sturen dat heb ik netjes gedaan. twee week later kreeg ik weer een rekening met extra kosten van ze dat ik dat moest betalen anders ging het bedrag omhoog, en nu kreeg ik weer een hogere bedraag

als ik niets hoefde betalen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 20:25 geantwoord

Wij verwerken en versturen een bestelling wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling worden ingevoerd. Tijdens het plaatsen van een bestelling dient de besteller akkoord te gaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren. De termijn van 14 dagen waarbinnen de bestelling ongeopend kon worden geretourneerd is reeds verlopen, want wij ontvingen uw zending op 7 juni 2017 terwijl deze op 3 april 2017 naar u is verzonden. De factuur zal worden gesloten wanneer wij de volledige betaling van de bestelling inclusief kosten wegens het overschrijden van de betalingstermijn hebben ontvangen.

Heeft op 27 juni 2017 om 22:00 geantwoord

Ik heb al twee keer 13 euro betaald om terug keren de eerste keer ging iets fout bij de postnl en ik heb nog een keer op gestuurd voor 13 euro en ik heb van te voor contact opgenoeme met jullie en ze zei dst ik gewoon terug kan sturen en verder niets

Alle klachten die gemeld zijn door aman238