Klacht: pas op!!!

op 15 april 2020 over Quizatlas in de categorie Internet Games

Nu ik dit allemaal lees komen de puzzelstukken op zijn plaats. Ik ben ook door deze mensen gebeld, ik had zogenaamd wat gewonnen. Ik heb herhaaldelijk gezegt dat ik niks van ze wil maar die dame die bleef maar doordrammen.Na lopen van de gegevens zou ik een aanmeldings code ofzoiets krijgen nooit gehad.Ik dacht beter ik wou het zowiezo niet 37.50 voor een puzzelboek ik ben niet gek.Heb er niet meer na omgekeken totdat ik gebeld was door een arrogante man gelijk dreigen en incasso en je zal en moet betalen ik werd er bang van ik dacht die mensen hebben mij gegevens.In deze tijd je hoort de raarste verhalen straks staan ze op je stoep. Ja het is een bende criminelen, na dreigen van die man heb ik mijn rekening nmr gegeven en ze hebben nu al 3 maanden geincasseerd. Toen ik belde naar klantenservice kreeg ik ern buitenlandse dame aan de lijn die eerst niet wist wie ik was. Geld van je rekening halen kunnen ze wel maar wie ik ben weten ze nu opeens niet. Ik kan het niet stop zetten ik wil aangifte doen bij de politie of zijn er mensen die mij kunnen helpen om van deze mensen aftekomen AUB help !!!!!!!!!!!!!

Ik wil mijn geld terug!!! gegevens verwijderen ivm AVG wet

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Quizatlas over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Quizatlas in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door martijnswarts