Klacht: partytent overkapping

op 20 maart 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Goedemorgen,
ik heb verleden jaar april een partytent gekocht, ik moet u de naam helaas even verschuldigd blijven. Hij koste 249 euro en 3 bij 3 meter. Bij het uit mijn schuur halen van de overkapping bleek deze door een eerder val van een stelling gescheurd te zijn. Nu wilde ik een nieuwe bestellen maar het blijkt zo te zijn dat dit onderdeel niet los te verkrijgen is. Ik ben bij uw winkel in Amsterdam geweest en deze gaven te kennen dat ik het maar aan de verzekering op moest geven en dan een geheel nieuwe partytent kon kopen??. Ik vind het vreemd dat zo een artikel in zijn geheel gekocht moeten worden en dat zo een overkapping niet los te krijgen is. Ik heb nu een geraamte in mijn tuin staan waar niets mee gedaan wordt. Ik baal hier ontzettend. Mijn inziens moet het voor Ikea geen probleem te zijn om een nieuwe overkapping uit een ander pak te halen en de klant tevreden te stellen. Ik ben bereid om hier een vergoeding voor te betalen. Ik hoor graag van u mvg Rene la Grouw

Als ik in het bezit zou kunnen komen van een nieuwe overkapping

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hypher3@hotmail.com