Klacht: partijdig

op 11 juli 2017 over Dekra in de categorie Autodealers

heb laatst een autoongeluk gehad tegenpartij reed gewoon de weg op vanuit een parkeerplaats heb ter plekke foto’s gemaakt van het ongeval er is politie aanwezig geweest en heeft rapport opgesteld tegenpartij erkende zijn schuld dat die mij over het hoofd had gezien alles staat zwart op wit wordt een expert van xekra ingeschakeld en zijn conclusie was dat de tegenpartij die wegreed uit parkeerplaatst gelijk had en dat doe al op de weg was terwijl op de foto duidelijk te zien is dat de auto nog half op de parkeerplaats staat

eerlijke rapportage

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekra over deze klacht.

Bericht van Dekra

1 maand geleden - Geachte heer Yildirim, Afgelopen dinsdag is er communicatie geweest tussen DEKRA en u, wij kunnen u aanvullend niet verder informeren en verwijzen u dan ook naar uw verzekeraar. Zij nemen de afwikkeling van het rapport verder in behandeling. Wanneer u het er niet mee eens bent heeft u het recht een contra expertise uit te laten voeren. Met vriendelijke groet, DEKRA Automotive

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dekra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekra

Heeft op 18 juli 2017 om 08:43 geantwoord

Geachte heer Yildirim,

Zoals eerder is gecommuniceerd, is de zaak met uw besproken en is hier aanvullende correspondentie over geweest. Uw verzekeraar is hierover geïnfomeerd en zal de klacht verder met u inhoudelijk behandelen.

Wij sluiten daarom deze klacht. Vertrouwende erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

DEKRA Automotive

Alle klachten die gemeld zijn door mesut1972