Klacht: Parship tovert contacten

bierhoff op 17 november 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Voor een maand heb ik parship geprobeerd dit was een teleur stelling echt onoverzichtelijk na een maand geen gebruik meer van gemaakt niks meer gehoord door ziekte aan mijn oog heb ik geruime tijd ook niks kunnen lezen .
Nu blijkt wanneer je na een maand niet schriftelijk opzeg hun jouw hebben verplicht tot een contract van maar liefs €188,00 waar je niks aan heb betaal je dit niet ook al maak je geen gebruik hiervan zit je er toch aan vast gewoon schandalig stuur dan bericht of je lid wil worden Bij Parship moet je echt alles lezen anders ga je de mist in een bedrijf wat ik noem crimineel zoetje betalen voor gebakken lucht

Het bedrijf mij de €188 kwijt wordt gescholden daar ik al 5 maanden niet heb ingelogd mijn profiel verwijdert

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 18 november 2017 om 12:16 geantwoord

bierhoff

Heeft op 18 november 2017 om 12:41 geantwoord

Daar men verplicht iets aftekenen wat niet werkt alles erg o duidelijk is en halstarig alles naar hun eigen belang zet niet rekent houdend met gevoelens van mensen puur commercieel en niks menselijk waznneer zij na kunnen gaan heb ik al maanden lang geen gebruik gemaakt van de site daar vele fake date op de site staan van vrouwen uit Rusland de ik hou mijn menu g vast en dacht een maand te hebben afgesloten ik wil dan ook iedereen wijze lees aandachtig want je zit ergens aan vast wat je misschien niet wil ik heb hiert van geleerd ik heb ook nog geen bevestiging dat alkkes wo re verwijderd ik zal het incasso bureau benaderen situatie uitleggen en hoop dat zij begrip hebben voor mijn standpunten ik adviseer ook mensen ga niet in zee met Ooarship

Bericht van Parship

4 jaren geleden - Geachte heer Bierhoff, Uw mening over Parship betreuren wij. Alle informatie over het premium-lidmaatschap wordt al voor de koop verstrekt, waarbij kopers wordt gevraagd te bevestigen dat deze gelezen is. De informatie wordt daarna samengevat in de bestelbevestiging. Parship controleert overigens zorgvuldig elk profiel en verwijdert onbetrouwbare profielen. Een antwoord op uw verzoek tot verwijdering heeft de klantenservice van Parship rechtstreeks aan u verzonden.

Alle klachten die gemeld zijn door