Klacht: parship datingsbureau oplichterij zie google

op 25 september 2017 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

net zoals zoveel gedupeerden ben ook ik opgelicht en bedreigd door hun met jullie call2,heb me aangemeld en per maand een aanbieding aan laten bieden ,maar had net als zo velen al gauw door dat je aan een lijntje word gehouden dus heb me afgemeld.maar ze stalen gewoon per maand geld van mn rekening tot ik hun blokte. ik lees dat dit heeeel veel mensen is overkomen en ze komen er goed mee weg ,want ze sturen je zomaar call2collect op je dak,maar ook wij hebben rechten gedupeerden ook al lijkt het niet zo, parshipdating is gewoon een georganiseerde bende die mensen via banknr besteeld dat is een strafbaar feit,de media zal hiervan smullen zekers hart van nederland etc

wil julie incasso kosten betalen 106,32 euro, en met de parshipdating bende wil ik niks mee te maken hebben ,ze laten me vanaf nu met rust of ze zullen anders onze beweringen en aantekeningen via faceboek en twitter etc niet erg als plezierig gaan ondervinden zal ze zelfs gaan aanklagen als afpersing etc dossiernr van me is1639590

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Call2collect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Call2collect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Call2collect

Heeft op 26 september 2017 om 08:58 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij zien dat u twee keer een klacht heeft geplaatst. Aangezien beide klachten exact het zelfde zijn gaan wij er van uit dat wij deze klacht kunnen sluiten en alle vervolg stappen in de andere klacht te ondernemen.

Mocht u deze klacht toch willen heropenen is dat uiteraard uw goed recht er xal echter niet op gereageerd worden.

Call2Collect

Heeft op 27 september 2017 om 20:59 geantwoord

de reden is dat mn klacht niet echt opgelost is ,omdat call2 vraagt voor een bevestiging of bewijs van mijn opzeg naar parship dating bende maar net als zovelen sturen ze die niet naar je toe zodat ze geld kunnen blijven stelen via je bankomdat ze gewoon door gaan nr en die heb ik toen al geblokt voor hun

Alle klachten die gemeld zijn door rechter