Klacht: parship datingsbureau oplichterij zie google

op 25 september 2017 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

net zoals zoveel gedupeerden ben ook ik opgelicht en bedreigd door hun met jullie call2,heb me aangemeld en per maand een aanbieding aan laten bieden ,maar had net als zo velen al gauw door dat je aan een lijntje word gehouden dus heb me afgemeld.maar ze stalen gewoon per maand geld van mn rekening tot ik hun blokte. ik lees dat dit heeeel veel mensen is overkomen en ze komen er goed mee weg ,want ze sturen je zomaar call2collect op je dak,maar ook wij hebben rechten gedupeerden ook al lijkt het niet zo, parshipdating is gewoon een georganiseerde bende die mensen via banknr besteeld dat is een strafbaar feit,de media zal hiervan smullen zekers hart van nederland etc

Gewenste Oplossing:

wil julie incasso kosten betalen 106,32 euro, en met de parshipdating bende wil ik niks mee te maken hebben ,ze laten me vanaf nu met rust of ze zullen anders onze beweringen en aantekeningen via faceboek en twitter etc niet erg als plezierig gaan ondervinden zal ze zelfs gaan aanklagen als afpersing etc dossiernr van me is1639590

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Call2collect in behandeling genomen

Bericht van Call2collect

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. U heeft bij Parship een 24 maanden abonnement gekozen welke maandelijks opzegbaar is. Echter omdat u reeds voor 24 maanden gekozen heeft wordt het abonnement na opzegging aan het einde van uw contract periode opgezegd. U bent op 28-01-2017 het 24 maanden abonnement aangegaan en u zal daar dan ook tot 28-01-2019 aan vast zitten. Dit wordt allemaal zeer duidelijk aangegeven tijdens uw registratie. Verder zijn de maandbedragen voor een 24 maanden abonnement aanzienlijk lager dan de maandbedragen voor bijvoorbeeld een 12 maanden abonnement. Wat betreft de opzegging, uiteraard heeft u volgens de wet koop op afstand het recht om uw bestelling te herroepen. Mocht u bewijs hebben dat dit is gedaan binnen 14 dagen dan kunt u dit aan ons toesturen en zullen wij dit aan onze cliënt overleggen, heeft dit niet binnen 14 dagen opgezegd dan blijven alle kosten open staan. Gezien bovenstaande kunnen wij niet akkoord gaan met een voorstel van €106,32. U heeft diverse stappen moeten ondernemen om dit 24 maanden abonnement af te sluiten en onze cliënt kan er derhalve van uit gaan dat u op de hoogte was van de gevolgen hiervan. Met vriendelijke groet, Call2Collect

Bericht van Call2collect

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Aangezien deze klacht nog open staat reageren wij hierop met een kopie van uw reactie in klacht 644294: "de reden is dat mn klacht niet echt opgelost is ,omdat call2 vraagt voor een bevestiging of bewijs van mijn opzeg naar parship dating bende maar net als zovelen sturen ze die niet naar je toe zodat ze geld kunnen blijven stelen via je bankomdat ze gewoon door gaan nr en die heb ik toen al geblokt voor hun" Als ik het goed begrijp geeft u aan nooit een bevestiging van opzegging te hebben gehad van Parship. Dit is ook niet waar wij om hebben gevraagd, wij hebben u verzocht om een bewijs van UW opzegging. Dus het bericht dat u aan Parship heeft gestuurd om op te zeggen. Heeft u niet opgezegd, of heeft u er geen bewijs van, dan kunnen wij niet anders dan aan de vordering vasthouden en de procedure voortzetten. Met vriendelijke groet, Call2Collect

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Call2collect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Call2collect

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Inmiddels heb ik van mijn collega begrepen dat er een betalingsregeling voor het openstaande bedrag is afgesproken. U heeft bij mijn collega aangegeven het niet volledig eens te zijn met de vordering en dat u verder zal gaan dit aan te vechten, uiteraard is dat uw goed recht.

Wij zijn in principe niet de partij waarbij u deze vervolg procedure moet starten en wij zullen dan ook, omdat er met ons reeds afspraken zijn, deze klacht afsluiten.

Mocht u het hier niet mee eens zijn of nog vragen of opmerkingen hebben kunt u reageren op deze klacht of contact met ons opnemen via email (incasso@call2collect.nl) of telefoon (020-3460741)

Met vriendelijke groet,
Call2Collect

Alle klachten die gemeld zijn door rechter