Klacht: Parkmobile vastgelopen en kon niet stoppen.

op 19 december 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 december heb ik mijn auto geparkeerd. Nadat ik weer mijn auto instapte en min parkmobile wilde stoppen is het mij niet gelukt en het bleef maar doorgaan. Ik zag geen parkmobile meer boven aan mijn scherm en dacht dat het was gestopt. Het was blijkbaar niet gestopt nadat het vast was gelopen. Onterecht veel geld afgeschreven. Het is de appfout van parkmobile.

Gewenste Oplossing:

Graag mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 27 december 2017 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Öztürk,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u op 15 december jongstleden niet uw parkeeractie tijdig heeft kunnen stoppen door de hiccup in ons systeem. Onze excuses voor het ongemak.

In de contact historie in uw Parkmobile account zien wij terug dat u ook per e-mail contact met ons heeft gezocht. Zoals vermeld door mijn collega in de e-mail die vandaag is verzonden hebben wij een parkeertegoed aangemaakt voor de teveel berekende parkeerkosten.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? U vindt de antwoorden op de meest gestelde vragen op onze website op www.parkmobile.nl/helpdesk. Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat dan helpen wij u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Roxy
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Hasan75