Klacht: Parkmobile sluit parkeeeactie niet af. Helpdesk onbereikbaar. Ik betaal teveel!

op 23 september 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Steeds melding: even wachten, ….

Na afsluiten parkeeractie bleek thuis dat parkmobile nog steeds bezig was. Gezocht naar reclamatie. Niet te vinden. 0900 666 5 666 gebeld keuze 5. “Er zijn wachtenden voor u. U kunt antwoorden op onze website vinden. Het gesprek wordt nu afgesloten. ” tweemaal geprobeerd. Wat arrogant!!

Mijn geld moet teruggestort worden. Dit mag niet meer voorkomen of ikga naar yellowbrick.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Parkmobile

2 maanden geleden - Beste heer Van Laarhoven, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is mogelijk dat u afgelopen zaterdag problemen hebt ondervonden bij het aan- of afmelden van een parkeeractie. Dit was het gevolg van een technisch probleem aan onze zijde, waarvoor wij onze welgemeende excuses willen aanbieden. Wij kunnen bevestigen dat uw parkeeractie om 15:21 uur is gestopt. Als u de actie eerder al had willen stoppen, dan vernemen wij graag op welk tijdstip dat is geweest. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support

Reactie van de melder van de klacht Wilfried-van-Laarhoven

2 maanden geleden - Bedankt voor de reactie. Wel een beetje flauw om mij weer aan het werk te zetten door te vragen hoelaat de parkeeractie beeindigd zou moeten zijn. Ik heb er ongeveer 5 minuten gestaan. Het zou u meer sieren als de gehele parkeeractie verwijderd zou worden. Ik heb er nu genoeg werk mee gehad. Het gaat mij niet om die euro of minder. Het gaat me om het principe. Met vriendelijke groet, Wilfried

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:54 geantwoord

Beste heer Van Laarhoven,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om in te kunnen zien wanneer u uw parkeeractie had willen afmelden. U bent daar alleen van op de hoogte! Vandaar dat wij hier ook naar vragen, anders kunnen wij niet weten hoelang de parkeeractie te veel heeft doorgelopen.

Tevens is het voor ons niet mogelijk om een parkeeractie te wijzigen of terug te draaien. Dit heeft als reden wij de parkeerkosten innen namens de gemeente en deze kosten ook dienen af te staan. Het verwijderen van een parkeeractie is daarom niet mogelijk, tevens zou dat betekenen dat u dan niks heeft betaald voor uw parkeeractie, terwijl u wel geparkeerd stond in een betaalde zone.

Omdat u 5 minuten heeft geparkeerd, is er €1,20 teveel in rekening gebracht. Dit bedrag hebben wij vergoed in de vorm van parkeertegoed. Dit is ingebouwd in uw account en zal als korting worden verrekend met andere parkeerkosten.

Whitney van der Koelen
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Wilfried-van-Laarhoven