Klacht: parking credit

op 09 september 2016 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ik stond op 24/08/2016 geparkeerd in Rotterdam
ik heb mij in geschreven via parkbee waar er letterlijk stond dat ik een credit kreeg van 10 euro. Nu krijg ik de factuur binnen van 10 €.
Ik ga daar absolute niet mee akkoord en deze reclame is zeer misleidend.

Gewenste Oplossing:

Deze factuur wordt onmiddellijk in credit nota gebracht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

2 maanden geleden - Beste heer Deketelaere, Hartelijk dank voor uw bericht. In deze kan ik u vermelden dat wij uw parkeerhistorie hebben geraadpleegd. Hierin is er te zien dat u in de maand augustus één parkeeractie heeft gedaan, echter in zone 41 - Rotterdam. Wij zien geen parkeeractie terug in een ParkBee garage. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support

Reactie van de melder van de klacht 0476360094

2 maanden geleden - Beste mercie voor de hulp Ik heb inderdaad een fout gemaakt Mijn excuses voor het ongemak

Bericht van ParkMobile

2 maanden geleden - Beste heer Deketelaere, Geen dank en een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Petra Bolijn Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door 0476360094