Klacht: parkeren in woonwijk door personeel

op 21 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

personeel Jumbo Boxmeer parkeert de auto’s in de Althof hierdoor ontstaat er een tekort aan parkeerplaatsen. in onze wijk.( vandaag stonden er in het kleine stukje Althof tegen over de Jumbo maar liefst 7 Autos van personeel.)
hier is door de bewoners al over geklaagd,k ook bij de gemeente.
Ik vind niet dat wij als bewoners dit moeten oplossen. Het is niet meer als normaal dat jullie zorgen dat er parkeerplaatsen voor de jumbo medewerkers komen. En dit mag geen probleem zijn voor bewoners van de Althof. Daar bij wil ik ook nog opmerken dat de bewoners van de Althof bijna allemaal 55+ en nog ouder zijn. Ik moest vandaag met een paar zware dozen bij de buurman voor de oprit gaan staan. dozen uitladen en een stuk verder op gaan parkeren omdat bij mij voor de deur en zijkant geen plek voor mijn eigen auto was. Ik zelf ben 59 en lijdt ook nog aan atrose. dus voor mij is het ook geen optie om te slepen met spullen. Ik hoop dat dit probleem opgelost wordt door Jumbo.

Met vriendelijke groeten Agnes Jacobs Althof 8 Boxmeer. tel. 06-12084738

Als er niet meer in onze wijk geparkeerd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Weter