Klacht: Parkeertarieven

op 04 juli 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Door de jaren heen Holland Casino bezocht te Valkenburg, Venlo, Eindhoven, Breda, A’dam, Scheveningen en Zandvoort. Nooit problemen
Zondag 3 juli in HC Utrecht inmiddels 3e incident.

Jaren geleden werd partner op matje geroepen omdat hij de avond tevoren in HC onbeschoft was geweest tegen barpersoneel. Toen men er achter kwam dat hij niet die persoon was werd dat afgedaan met excuus en één drankje. 2e incident was dat automaat 13.50 euro te weinig tokens uitbetaalde. Het bleek zo moeilijk te zijn dat ik daarvoor in de plaats een drankje kon krijgen. Daar was ik het uiteraard niet mee eens. Uiteindelijk kreeg ik na half uur het bedrag waar ik recht op had. Zondag 3 juli rekende introducé parkeerkaart af en ik als HC-cardhouder zag na betaling dat het bedrag 9.00 euro was en ging met parkeerkaart naar balie waarom er 9.00 euro betaald moest worden. De dame achter balie ging uitleggen waarom en ging mijn inziens ook meteen in discussie. Er blijken 3 verschillende tarieven te zijn afhankelijk hoe vaak je HC bezoekt. Met mijn HC card hadden we 6.– euro moeten betalen. Als gastbedrijf had ik het netjes gevonden dat de dame achter balie dit netjes had opgelost; lijkt mij klantgericht, tevens klantvriendelijk.

Vanwege eerdere voorvallen in HC Utrecht had ik het op dat moment helemaal gehad en zei: Dan hoef ik mijn HC card ook niet meer en gooide deze op de balie, kaart schoof door en viel over balie. Dit was uiteraard niet de bedoeling, maar het kwaad was geschied. Ik ben niet onbeschoft tegen dame achter balie geweest maar hoorde haar zeggen nadat ik me omdraaide en wegliep: “Die komt er niet meer in”.

De verschillende parkeertarieven (9.00 of 6.00 of 3.00 euro) voor exact dezelfde dienstverlening neigt naar mijn mening naar discriminatie en de onvriendelijkheid in HC Utrecht vind ik verre van correct.

Ik zou graag telefonisch contact hebben met medewerker HC Utrecht zodat dit laatste voorval rechtgezet kan worden. Dan gaat het me uiteindelijk niet om die 9.00 euro voor het parkeer tarief maar waarom men niet klantgericht/vriendelijk is geweest.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht regelmatige HC bezoeker

8 maanden geleden - Zojuist, dinsdagavond heeft medewerkster van HC Utrecht telefonisch contact met me opgenomen. We hebben een prettig gesprek van een kwartier gehad. Doorgenomen wat er afgelopen zondag gebeurde. Dank dat HC Utrecht zo snel heeft gereageerd! Klacht is naar tevredenheid opgelost.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 07 juli 2016 om 11:11 geantwoord

De gast is door een medewerker van Holland Casino Utrecht telefonisch benaderd en hij heeft aangegeven tevreden te zijn met de afhandeling.
Hij heeft dit nu zelf ook op klacht.nl gezet. Met het telefonisch afhandelen en het bericht van de gast zelf over de klacht is deze voor Holland Casino opgelost en hierbij afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door regelmatige HC bezoeker