Klacht: Parkeerkosten

op 12 oktober 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

6okt stond ik geparkeerd in de Jan Pieter heijestraat voor ongeveer 30min nu week lkater wil ik weer aanmelden zie ik dat die van 6oktober nog loopt terwijl ik die allang had gestopt nu heb ik een rekening van 50euro voor die 30min dus

En tevreden als ik alleen 1 uur hoef te betalen want hele systeem klopt niet .... En aangezien er 10 en 11 oktober storingen waren kan het best zo zijn dat er iets verkeerd is gegaan

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 19 oktober 2017 om 11:18 geantwoord

Beste heer Langguth,

Hartelijk dank voor uw bericht

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de kosten hoger zijn opgelopen dan u had gewenst. Wij zien niet bekend met een storing op 06-10-2017.

U gaf aan dat u de parkeeractie na 30 minuten heeft willen beëindigen, helaas zien wij dit niet terug in onze app-logs. Wij zien na het starten van de parkeeractie helaas geen activiteit meer terug in de app.

Wij willen u vriendelijk verzoeken om een toelichting te geven via e-mail naar helpdesk@parkmobile.nl met wat er exact gebeurde toen u de parkeeractie wilde beëindigen en of u een eventuele melding ontving. Aan de hand van deze informatie kunnen wij onderzoeken wat wij voor u kunnen betekenen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? U vindt de antwoorden op de meest gestelde vragen op onze website op www.parkmobile.nl/helpdesk. Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat dan helpen wij u graag verder.

Stevie van Maarle
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door T_langguth@hotmail.com