Klacht: Parkeerkaart kwijt

op 02 december 2016 over Qpark in de categorie Parkeren

Vandaag 1/12/2016 was ik in Rijswijk en stond daar bij de Q park. Ik had het parkeerkaartje in mijn jas gestopt, maar kon hem niet meer terugvinden toen ik terug kwam bij de parkeerplaats. Uiteindelijk heb ik op de help-knop gedrukt en toen had ik na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn die me kon helpen. Zij vertelde dat het wel 3x het dagtarief kostte om een nieuwe uitritkaart te krijgen. Dat kwam dus neer op €51(!!!) euro! Zwaar belachelijk voor ongeveer 3 uur parkeren. Ik heb zo’n 25 minuten staan wachten op een uitritkaart maar er kwam maar niks uit het automaat. Uiteindelijk heb ik nog een keer gebeld naar de helpdesk en daar wisten ze niets van mijn betaling. Na lang wachten kreeg ik te horen dat ik naar de slagboom mocht rijden om daar weer op de help-knop te drukken zodat ik uit mocht rijden. Toen ik daar na 5 minuten bellen eindelijk weer iemand aan de lijn had, ging de slagboom voor me open en kon ik uitrijden. Al met al kostte dit gedoe drie kwartier van mijn tijd en heel veel geld! Dit had allemaal niet nodig geweest, omdat met camera’s het kenteken wordt geregistreerd. Daarnaast vind ik het belachelijk om 3x een dagtarief te vragen; buiten proportie!

Ik zou het op waarderen wanneer het tarief voor het kwijtraken van je parkeerkaartje ongeveer een dagkaart zou kosten en er sneller wordt geholpen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.A.M. Visser