Klacht: Parkeeractie gestopt maar app ging toch door

op 03 augustus 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Op 6-2-2017 ging ik om half 5 voor een cadeau voor m’n vriendin naar de juwelier. Ik was daar maximaal een half uur aangezien ik de ring moest bestellen en dus niet meteen kon meenemen. Toen ik bij de auto kwam heb ik de parkeeractie gestopt en ben ik naar huis gegaan. Tot mijn verbazing krijg ik de volgende avond 7-2-2017 om 23.55u een mail met de melding dat mijn parkeeractie wordt gedeactiveerd. Dit is zo’n anderhalve dag en €35 verder! Ik heb de helpdesk hierover gebeld maar die kunnen niets voor me doen. Had ik maar beter op moeten letten. Ik weet echt zeker dat ik de parkeeractie heb gestopt en de volgende dag heb ik gewoon gewerkt, hetgeen kan ik/mijn werkgever bewijzen.

Ik zou graag korting op mijn volgende factuur of restitutie van het te veel betaalde bedrag zien.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ParkMobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ParkMobile

Heeft op 04 augustus 2017 om 09:52 geantwoord

Beste mevrouw Wink,

Hartelijk dank voor uw bericht

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de kosten hoger zijn opgelopen dan u had gewenst. U gaf aan dat u de parkeeractie na maximaal een halfuur heeft willen beëindigen, helaas zien wij dit niet terug in onze app-logs. Wij zien hier, na het starten van de parkeeractie, geen activiteit meer terug rond de tijd die u aangeeft.

Wij willen u vriendelijk verzoeken om ons per e-mail te vermelden wat er exact gebeurde toen u de parkeeractie wilde beëindigen en of u een eventuele melding ontving. Aan de hand van deze informatie kunnen wij onderzoeken wat wij voor u kunnen betekenen. U kunt dit sturen naar helpdesk@parkmobile.nl. Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Stevie van Maarle
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door BreeJ