Klacht: parkeer tijd niet stop kunnen zetten

op 15 december 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

goedemiddag
zowel gisteren als vandaag geparkeerd in amsterdam noord
14 dec 45 min geparkeerd en vandaag nog geen 15 min
Gisteren kreeg ik de app pas gestopt op riim twee uur .
Vandaag pas na ruim 7.5 uur meerdere keren gebeld en tot 5 x aan toe ruim drie kwater aan de lijn word de verbindong verbroken

betaal nu vpor parkeertijd die ik niet gebruikt heb
wat gaan we hier aan doen?

terug betalen van de teveel.berekendeniet gebruikte parkeertijd

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkmobile nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 27 december 2017 om 08:49 geantwoord

Beste mevrouw Bouman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u op 15 december jongstleden moeilijkheden heeft ervaren met het afmelden van uw parkeeractie. Door een hiccup in ons systeem verliep het aan- en afmelden van de parkeeracties niet vlekkeloos. Tevens was onze klantenservice door de hiccup minder goed bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Wij willen u vriendelijk verzoeken om de beoogde eindtijd toe sturen naar helpdesk@parkmobile.nl zodat wij u tegemoet kunnen komen in de berekende parkeerkosten.

Wij zien graag uw e-mail tegemoet. Voor nu wensen wij u een fijne dag toe mevrouw Bouman.

Roxy
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Eltina