Klacht: Parkeer handeling loopt gewoon door!

op 05 september 2018 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Gebruik Parkmobile nu al een paar weken, echter tot mijn verbazing kreeg ik een factuur van €53,-.
Nadat ik in mijn historie keek werd mij al vrij snel duidelijk dat dit komt omdat de app op 19 augustus door is blijven lopen bij een parkeer handeling wat mij €37,- kost!!!!(blijkbaar loopt de app 11 dag door??!!!!!)

Gebruik Parkmobile nooit meer dan 2-3 uurtjes en dit is ook af te leiden uit al mijn parkeer handelingen, tijdens het bellen naar de helpdesk werd mij dan ook dood leuk verteld dat ik een fout heb gemaakt en dat ik het volledige bedrag gewoon moet betalen.

Mevrouw er op gewezen dat ik geen melding en dergelijke heb mogen ontvangen. Aangegeven dat ik bereid was om mijn handeling voor een gedeelte te betalen maar niet de volledige bedrag aangezien ik er maar 2,5 uur heb gestaan. Hierin kon Parkmobile niks voor mij betekenen en werd ik verwezen naar de voorwaarden van de app. De app blijft dus gewoon doorlopen op de achtergrond.

Wanneer Parkmobile mij 2 a 3 uur max factureert voor de 19de van Augustus of op basis van mijn gemiddelde parkeer handelingen in mijn historie. Het is toch voor het zotte wanneer men 3 uurtjes max parkeert de handeling op de achtergrond doorblijft lopen tot een bedrag van 37 euro!!!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkmobile nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 10 september 2018 om 14:50 geantwoord

Beste heer Ozturk,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de kosten van uw parkeeractie op 2 augustus jongstleden hoger zijn opgelopen dan gewenst.

In de contact historie zien wij terug dat u een email heeft ontvangen op 7 september met betrekking tot uw doorgelopen parkeeractie. Mocht u aanvullende vragen hebben kunt u ons contacteren per email of telefonisch zodat wij u verder kunnen assisteren met uw vraag.

Wij wensen u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groeten,

Customer Support

Heeft op 10 september 2018 om 23:59 geantwoord

19 augustus! De oplossing die Parkmobile heeft aangeboden is om 4 euro te kwijtschelden van de totale som van 37 euro voor deze handeling. Belachelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door H. Ozturk