Klacht: parkeer aktie niet te stoppen

op 16 september 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

ik heb geparkeerd op een parkeerplaats en na 10 minuten rijd ik weer weg maar de actie wordt niet gestopt, dan moet je naar een betaal nummer bellen waar je te horen krijgt dat je 5 dagen niet meer daar mag parkeren, ander zijn de kosten voor jezelf. Mijn baas vind het onzin om me 5 dagen vrij te geven omdat parkmobile zijn zaakjes niet op orde heeft. en dat het een keer gebeurt snap ik maar het is inmiddels bijna elke week.

wanneer de actie gestopt worden kan als het mis gaat, en ik wil mijn kosten terug die ik gemaakt heb om te bellen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 19 september 2017 om 09:13 geantwoord

Beste heer Van Haeften,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend te vernemen dat u problemen heeft ervaren met het afmelden van uw parkeeractie.

Echter hebben wij uw parkeerhistorie geraadpleegd en hierin zijn alleen garage parkeeracties terug te zien. Het is helaas niet mogelijk om een garage parkeeractie handmatig te stoppen. Zowel via de app als via ons inbelsysteem is dat niet mogelijk. Wanneer u uitrijdt bij een parkeergarage en uw parkeeractie lijkt door te lopen, dan kunt u het beste direct telefonisch contact met onze Helpdesk opnemen (0900-6665666, lokaal tarief). Zo kunnen wij een verzoek indienen bij een externe partij, om zo de parkeeractie in het garagesysteem te kunnen laten beëindigen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Whitney van der Koelen
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door R.V.H.