Klacht: Park mobile start parkeer actie dubbel

op 26 september 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

achteraf blijkt dat parkmobile 2 keer een parkeer actie start. één in de straat waar je staat eentje in een straat verder. als je de parkeeractie stopt loopt de de andere nog 2 dagen door. Helpdesk zegt dat dit fysiek inderdaad niet kan maar technisch wel en je moet betalen. Ze dreigen direct met incassobureaus,

graag wil het teveel betaalde parkeergeld terug (€ 43,45) en een excuus zou wel gepast zijn

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ParkMobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ParkMobile

Heeft op 29 september 2017 om 09:11 geantwoord

Beste heer Leenman,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend te vernemen dat u problemen heeft ervaren met het starten van een parkeeractie.

Wij zien echter dat u al contact heeft gehad met onze Helpdesk via e-mail en hebben u op 26-9-2017 een reactie gestuurd.

Mocht u toch nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.

Whitney van der Koelen
Customer Support

Heeft op 29 september 2017 om 09:23 geantwoord

Parkmobile neemt klachten niet serieus. gebruikers draaien op voor technische falen van de app. Ondanks verschillende gelijk luidende klachten op internet weigert Parkmobile deze klachten serieus te nemen. Daarmee is PM sec gericht om je zo veel mogelijk te laten betalen. Kunt u mijn account opheffen?

Reactie van de melder van de klacht Daan64

1 maand geleden - Hoe kunnen jullie dit op opgelost zetten? Er is helemaal NIETS opgelost. Dit is een beetje mooi weer spelen met jullie statistieken

Bericht van ParkMobile

1 maand geleden - Beste Daan, Dat is jammer om te horen. Hierbij bevestig ik de opzegging van je Parkmobile account met klantnummer 4171170. Het account is per direct beëindigd. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Daan64