Klacht: Park laat te wensen over tov beloftes op site

op 01 mei 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Van maandag 25-4-16 tot en met vrijdag 29-4-16 verbleven op Sunparcs Kempense Meren. Wij hebben nog nooit zo’n slechte vakantie en ervaring gehad met een bungalowpark. Bij aankomst in het huisje hingen de keukenkastjes scheef en los , raampje in de badkamer kon niet dicht , eettafel was stuk en kleding bleef hieraan hangen , volledig deurkozijn van de slaapkamer was compleet los en de deur kon niet dicht , deurkrukken overal los , drempel bij de deur naar tuintje was kapot en hierdoor een gigantisch tochtgat , geen afvoer in de badkamer dus als de kinderen in bad waren geweest liep het water Door het hele huisje , geen verwarming in het toilet en deze trok niet lekker Door.
Dag 2 : even boodschappen wezen doen buiten het park , bij terugkomst in een heftige hagelbui konden wij onze bungalow niet meer betreden omdat de sleutelpasjes niet meer werkten. In de middag naar het zwembad gegaan. Wat een puinhoop was het daar !!!! Kleedhokjes heel klein en moeilijk om een hokje te vinden die nog heel was. Douchen die niet of nauwelijks werkte en geen warm water uit kwam. Vloer in het deel van de kleedhokje was erg scherp. Na ons verblijf in het zwembad op naar de hokjes om weer om te kleden. Daar brak de sleutel van het klusje af in het slot waardoor we niet meer bij onze spullen konden. Bij inschakelen van personeel ruim 40 minuten op de technische dienst moeten wachten voordat het klusje open gemaakt kon worden. Erg fijn met 2 kinderen !!!
Dag 3 : Deze avond wilde wij gebruik maken van de pizzeria. Hier werd moeilijk over gedaan omdat het gourmetavond was terwijl in de folder staat dat de pizzeria open is op woensdag. Wij zaten zeker al 20 minuten aan onze gereserveerde tafel voordat er personeel naar ons toe kwam. Tot mijn verbazing werd ik aangekeken maar niet geholpen ( dit tot 4 maal toe ). Toen er eindelijk iemand die naar ons toe kwam werken we aangesproken met ‘ JA ‘ , ook Goedenavond mevrouw. Onze drankjesklopten niet , de Fanta was zonder prik e er werd moeilijk gedaan om een nieuwe te krijgen , en uiteindelijk kregen we de mededeling dat er geen Fanta meer was. Er werd witbier besteld en we kregen gewoon bier. Het beleg op de pizza’s was ver te zoeken. Pizza peperoni met 6 plakjes is wel erg weinig en dit moest je nog zoeken ook. Personeel was erg brutaal en totaal niet klantvriendelijk.
Dag 4 : we dachten gezellig een drankje te doen in de plaats. Na 20 minutten werden wij opgemerkt en kregen te horen dat ze zo bij ons kwam. Toen gingen er weer 20 minuten voorbij en was ze er nog niet. Toen zelf maar naar haar toe gegaan om te vragen wanneer we iets konden bestellen. Een excuus aanbieden voor het lange wachten kon er ook niet af.

Er was geen animatie
programma voor de kinderen terwijl het toch een vakantieperiode is. Er was binnen een klein speeldeel voor de Kids waar ook niet alles werkte.

Wij hebben in jaren niet zo’n slechte vakantie gehad. Wij hebben alle sunparks parken bezocht en na deze week zullen wij hier zeker nooit meer boeken. Weer een klant minder voor Sunparks.

Hier mag zeker een financiële compensatie of volledige vergoeding tegenover staan en op z'n minst excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 04 mei 2016 om 14:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LindavK